Controla el teu stock i optimitza el teu temps

La nostra solució de gestió d'estoc permet monitoritzar i optimitzar els teus recursos en temps real, assegurant que mai et faltin ingredients essencials ni et sobrin productes innecessaris. Amb una interfície amigable i accessible des de qualsevol dispositiu, podràs gestionar el teu estoc de manera eficient i precisa.

Per què escollir Simoft

Gestiona el teu estoc des del núvol

Monitorització en Temps Reial

Visualitza en qualsevol moment l'estat del teu inventari

Optimització de Recursos

Evita el malbaratament i maximitza l'ús dels teus productes

Gestió de Proveïdors

Administra i controla els teus proveïdors, amb totes les dades necessàries

Senzill, Eficaç i atractiu

Dissenyat per ser intuïtiu, Simoft us permet gestionar l'inventari sense complicacions

Avantatges d'usar la gestió d'estoc

Millora la gestió controlant l'estoc

Accessibilitat des de qualsevol lloc

Gestiona el teu inventari des de qualsevol dispositiu amb accés a internet

Estalvi de temps i recursos

Automatitza processos i redueix el temps invertit en tasques manuals

Reducció d'errors

Minimitza els errors humans en la gestió d'estoc gràcies a les nostres eines automatitzades

Eficiència i assequible

Controla l'estoc i porta la gestió del teu negoci a qualsevol lloc

Amb Simoft, la gestió del teu inventari es converteix en una tasca simple i eficient. Oblida't dels problemes d'estoc i dedica més temps a allò que realment t'apassiona: la gastronomia i la satisfacció dels teus clients.

Comença ara i transforma la gestió del teu restaurant!
T'assessorem

Tens preguntes?

Posa't en contacte amb nosaltres per rebre més informació sobre com Simoft et pot ajudar a gestionar el teu restaurant de manera eficient i efectiva.